Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

700. Wiosenne candy

Tak, jak obiecałam wraz z 700 postem na blogu przychodzę z niespodzianką. 
W końcu coś się moim czytelnikom należy, bo przecież to także dzięki nim wytrwałam tak długo w blogowaniu i naskrobałam tyle postów.
Zapraszam zatem na "Wiosenne candy". 
Wiosenne, bo trzeba przełamać te szarugę za oknem (przynajmniej u mnie), no i losowanie odbędzie się 21 marca - w pierwszy dzień wiosny.

Ale po kolei. Oto zasady:
1. Do zabawy zapraszam aktywne blogi(przynajmniej jeden post - poza tym, o którym napiszę za chwilę - na blogu od początku 2017 roku)
2. Proszę na blogu napisać post o mojej zabawie wraz z odpowiedzią na trzy pytania:
    - Na jakiej kanwie najchętniej wyszywasz?
    - Jaką muliną najchętniej?
    - Jakimi technikami oprócz haftu się zajmujesz?
Odpowiedzi pomogą mi w skompletowaniu prezentu.
3. Post z informacją o zabawie, Waszymi odpowiedziami i banerkiem linkujemy przez żabola na dole posta.
4. Banerek umieszczamy też na bocznym pasku bloga
5. Dołączenie do grona obserwatorów będzie miłym dodatkiem. 

Aha wysyłka na terenie Polski - blogerzy z zagranicy mogą brać udział pod warunkiem podania polskiego adresu do wysyłki. 

I banerek:


 Ps. Pojawią się dwie żaby - jedna aktywna do końca lutego i druga od 1 marca do 20 marca do łnocy - żabol nie chciał się inaczej ustawić - zła bestia ale trzeba było jakoś to obejść...
Oczywiście w losowaniu wezmą udział osoby, które podlinkują w jednej i drugiej - zrobię z tego jedną listę 

33 komentarze :

  1. Z przyjemnością się zapisuję :) Post i bannerek już na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja ustawiam się w kolejkę, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba udało mi się przejść przez formalne sito.

    Jesteś niesamowita w systematycznosci publikowania. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się i ja :) Banerek już na stronie :)
    Nie rozumiem, jak to zrobić przez żabę? Trochę nowości i człowiek się gubi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad link - taki niebieski przycisk

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że zrobiłam to dobrze, coś mi nie chciało zatwierdzić

      Usuń
  5. To może i ja spróbuję :). Post i banerek ukaże się niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również ustawiam się w kolejce :) Post i banerek są już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również zgłaszam się do zabawy. Post i banerek już wiszą na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosenne candy - świetny pomysł! Trzeba coś zrobić, by wiosna szybciej przyszła. Zapisuję się, a post zamieszczę wkrótce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No przy tak okrągłym poście to i ja zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję systematyczności i częstotliwości wpisów :) Zgłaszam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po wypełnieniu formalności zgłaszam się do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogłam sobie odmówić zapisania do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja ustawiam się w kolejce i grzecznie odpowiadam na pytania:
    - Na jakiej kanwie najchętniej wyszywasz? - Na plastikowej lub 80/10.
    - Jaką muliną najchętniej? - Jestem wierna Ariadnie ;-)
    - Jakimi technikami oprócz haftu się zajmujesz? - Tworzę fotobiżuterię i biżuterię haftowaną.

    Zapraszam też na moje CANDY :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2017/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopisałam się:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też wskoczyłam na listę, post i banerek zawieszony :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już się zapisałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ah to i ja się zapiszę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko zrobione :), może tym razem mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Post opublikowany , banerek wisi, posiadam krajowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tezsię oczywiście ustawiam w kolejce.
    Banerek już u mnie wisi.
    A wpis pojawi się niebawem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tezsię oczywiście ustawiam w kolejce.
    Banerek już u mnie wisi.
    A wpis pojawi się niebawem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Grzecznie ustawiam się w tej długiej kolejce.
    Post zamieszczony, banerek na pasku bocznym jest, obserwuję od dawna, żabol nakarmiony.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście ja też zapisuję się i ustawiam się w kolejce. Banerek zabieram na mojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  26. W ostatnim dniu się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że nie będzie to ostatni wpis zgłaszającej się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ech 23:39 i żabka nie działa ;) no cóż :)
    powodzenia dziewczyny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka